Herpositionering nieuwbouwproject: Concept en profiel

Risicomanagement bij een veranderd businessmodel: Meer werk, meer risico’s!
14 december 2011
Strategische verkoopscenario’s: Waarde en afzetmarkt.
14 maart 2012
Show all

Herpositionering nieuwbouwproject: Concept en profiel

In opdracht van een projectontwikkelaar heeft NESK een herontwikkelingsadvies opgesteld om een vastgelopen project weer vlot te trekken.

Dat begint met de vraag: wat is de vraag? Anders gezegd: in welke behoefte kun je voorzien met deze nieuwbouw? En hoe vertaal je die in een economisch haalbaar concept?

NESK heeft voor dit project een nieuw concept ontwikkeld, op basis van de reële marktvraag. Dit concept heeft NESK vervolgens vertaald in een concreet project, met een heldere en zeer uitgesproken positionering, onderscheidend en gericht op een specifieke doelgroep. NESK begeleidt nu het traject om de nieuwe kavels op de markt te zetten.

Uit de voorlopige resultaten blijkt dat er met een goed concept en een duidelijke positionering ook in een lastige markt voor een nieuwbouwproject weldegelijk kansen liggen!

Comments are closed.